הסעות לגני ילדים

אין ספק שאחת המשימות שגוזלת את הזמן הרב ביותר בהתארגנות הבוקר כמשפחה היא משימת פיזור הילדים למסגרות. בעוד שהילדים הגדולים יותר יכולים אולי ללכת ברגל או לקחת את ההסעה לבית הספר, ילדים קטנים אינם יכולים עדיין לעשות זאת בכוחות עצמכם. לא מעט הורים מוצאים את עצמם תקועים בפקקים בדרכים המובילות לגן, בואו לחסוך זמן ולוודא שהילדים שלכם מגיעים למסגרות שלהם בבטיחות.

הסעות ילדים לגן

אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת אבזור נכון, והצעד הראשון שחשוב לבצע הוא לבחור את כיסאות הנוסעים הנכונים. מיניבוסים המיועדים להסעות ילדים יהיו מלאים בכיסאות מותאמים לילדים, כאלו שניתן לחגור אותם בצורה כפולה ובכך להבטיח את ביטחון הילדים הנוסעים. 

הסעה עם כסאות ילדים

פקטור נוסף שישפיע על איכות הסעת הילדים שלכם הם הנהגים. חשוב להפקיד את הילדים שלכם בידיים טובות ונאמנות, לכן כל נהג הסעות ילדים צריך להיות נהג מקצועי ומנוסה ללא עבר פלילי. ניתן לבדוק ולשאול אודות הנהג את החברה המתפעלת, כך שתוכלו להיות רגועים כשאתם מעלים את הילדים שלכם על הרכב.

אי אפשר שלא לקחת בחשבון גם את היתרונות החברתיים שבנסיעה משותפת. כאשר כל הילדים נוסעים יחד הם יכולים לחזק את הקשרים ביניהם, לצחוק ולשמוח עוד הרבה לפני שהם מגיעים אל השער.

הסעות ילדים - איך עושים את זה נכון?

הצוותים שלנו מקצועיים ומיומנים ואמונים לשמירה על בטיחות ילדיכם.
לילדים המתגוררים במקומות מרוחקים, אנו מציעים גם רכזי חינוך יחד עם חבילת הסעות מותאמת אישית לצרכי ההורים. שירותי ההסעות שלנו מבטיחים שהילדים יהיו בטוחים ומעניקים לכם הרבה שקט נפשי.

הורים יכולים להשתמש באפליקציית המאובטחת שלנו, או להזמין איתנו נסיעה כחלק מתוכנית מקיפה יותר.

אנו מקפידים לשמור על בטיחות הילדים עם כסאות בטיחות התואמים לגילם.  כל הרכבים מצוידים בתכונות בידור כגון מסכי טלוויזיה ומתקנים לנכים. רוב ההורים היום מבלים זמן רב בהסעת הילדים לגנים, נהגי האוטובוס שלנו יעשו את זה בשבילכם!

הורים מחפשים חלופות ומסיבה זו, אנו מציעים שירותי הסעות לילדים לבית הספר ולמקומות אחרים. הצוות שלנו שם בשבילך כדי לוודא שאתה יכול להגיע בזמן לעבודה בבוקר, ולהישאר בעבודה ללא הפרעות כל היום. אנו מסיעים את ילדיכם לבתי ספר וגנים לפי בחירתכם, עם מלווה מבוגר מיומן שנמצא איתם במהלך הנסיעה.

כל הנהגים שלנו עברו בדיקות רקע מקיפות כדי שההורים יוכלו לפנות אלינו אם הם זקוקים לשירותינו.
ישנם הורים רבים שמרגישים שהם מסכנים את מקום עבודתם כדי לענות על צורכי התחבורה של ילדיהם. אבל עם פתרונות מתקדמים, הם לא צריכים לבחור בין קריירה לחינוך עבור ילדיהם.

Scan the code
דילוג לתוכן